Social Icons

22 Ekim 2011 Cumartesi

MSN AŞK NİCKLERİ

Bataryası zayıf ruyalarimda, kapsama alani disinda Kalan sevgilime .. Sebeke
hatasi nedeniyle ulasamadim, simdi yuregimde full Çeken hattimla sende ...

Hani Gözler vardir sözleri anlatır, hani sozler vardir gözleri anlatır, Bir de
Aşk vardir seni anlatır ...


Ağırdır onun Yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her sey
Olur da su yanıyor, Bir tek sensiz olamaz sevmelerim.

Seni her düşündüğümde Kalbime Bir Yıldız çiziyorum. Benim simdi Kaç yıldızım var
biliyor musun? Benim artik Bir gökyüzüm var ..

Ağzımdan çıkacak SÖZ olsan konuşmam, gözümden akacak YAŞ olsan ağlamam, Kalbime
hapsettim seni hiçbir makyajını bırakmam!

Güneşin doğduğu da Bir GERÇEK batdığı da ... Kalbimin atdığı da Bir GERÇEK,
gunun bitdiği de ... Ne çıkar tum gerçekleri saysak tek tek. Seni Seviyorum,
İŞTE o en Büyük GERÇEK ...

Seni yıldızlara benzetiyorum Onlar sorunu çözecek kadar bağdaştırıcı Onlar
sorunu çözecek kadar erişilmezsin AMA Bir farkın var Onlar bin tane Tease me
Kızdır.

seni Gunde Bir kez düşünüyorum o da Benim 24 saatimi alıyoo Eger Geceler Uzun
geliyorsa, sevgilin arayıp sormuyorsa, Bir Is getting beter düşlerinde
kavuşacağının yeminini vermişsen gönülden, İŞTE O Zaman sen Deliler görmeme
seviyorsun ARKADAŞ ...

Martının denizi sevdiği sorunu çözecek kadar sevebilir misin? Toprağın Suyu
sevdiği sorunu çözecek kadar sevebilir misin? Leyla `nin Mecnun` u sevdiği
sorunu çözecek kadar sevebilir misin? Hadi bırak Butun bunlarıda, Benim seni
sevdigim sorunu çözecek kadar sen de beni sevebilir misin?

Beyazın kaderi kirlenmek, siyahın kaderi suçlanmaktır.

Dünya Bir gündür, o da bugündür!

Sen, sen ol! Asla biz Olma.

Sakin 30 Yıl hukukun olmayan birine, sakin deme!

Azdan az, çoktan Çok İyi gider.

Sadece şahlar hamleleri durdurum sezer.

hayat, ölümle kumar oynama sanatıdır

Özgürlük, sonu meçhul Bir firardır.

Bir Yerde Küçük insanların gölgeleri oluşuyorsa orada Büyük Güneş batıyor
demektir.

Eger birisi seni aldatmışsa met Paylaşmak başkalarıyla suçudur. Eger o Kisi seni
PEK Çok İyi kere aldatmışsa met you, suçundur.

Asla birilerinin umudunu KIRMA, belkide sahipler oldukları tek sey o'dur.

bela, kişinin sevdiklerinden Gelir.

Oyun bitince Şah da, piyon da Ayni kutuya Konur ...

Beklemesini her sey ayağına Gelir bilenin.

Deme Dünya icin Ö NEML olmayabilirsin ama, Biri Click dünyalar sorunu çözecek
kadar önemlisin

Bir Yağmur damlası seni Seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar
karanlık sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki Birtanem her Is getting beter
Yağmur yağardı ...

baktımki Önsüz olmuyor yaşamayıbıraktım bıraktım uyumayı Dumanımda oyoktu
sigarayı bıraktım kadehimde oyoktu içkiyi bıraktım rüyalarımda oyoktu

Seni ne kadar karanlık sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır Kalbimi kalbimden
Akan kan yazacaktır ismini o Zaman anlarsın sana Olan sevgimi ..

Hepsi Gidici Sen Kalıcı, Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu, Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE,
Hepsi Öylesine Sen Ölesiye ..

Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam Oldum, sevmedi dediler, Sevdim, uğruna
ölmedi dediler, garden Bahçedeki eşsiz olduğunu Isten geçti, dediler ...

Yalnızım, Yalnızlığım beni dinlemekte, yalanda Olsa ne varki met şarkıyı
söylemekte, yalanda Olsa içimden Bir bulut akıp geçiyor, yalanda Olsa MUTLUYUM
met bana Yeter

Sürekli, anlatmak Zor geldi korktum, sürekli, cesurdum sen yoktun, ve artik Bir
karar Aldım söylüyorum. Seni Çok İyi AMA Çok İyi Seviyorum.

Sana Ne Demeliyim Bilmiyorum GüneşIm Desem Güneş Batıyor, Hayatım Desem Hayat
Kısa, Gülüm Desem Oda Soluyor, Sana Canım Demeliyim Çünkü Ayşe Yaşıyor Seninle
Can ..

Aşkına döksem gözyaşlarımı, elinle Bir defa Silecek misin? Su Kalbimi sana
versem, Bir Is getting beter Gelecek sevecek misin?

Sonbahara inat Ağaç Hala YeşErmekte, Geceye İnat Gün Hala AğArmakta, Ben İse
Kadere İnat Hala Seni SevmekteyİM. İnat Ayşe Ya Kadar Seni SeveceğİM MahşEre!

Bir Çerçeve ASTIM Odama İçi Boş Önemi yok, neden diye Sorma neye baksam seni
görüyorum nasil Olsa ..

Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli you, beni düşünüp düşünmediğini
düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba

Dünyada Bir Çok İyi İnsan var.Kimi Mutlu kimi mutsuz, Kimi ağlayıp kimi gülüyor
AMA güzelliklere ve mutluluğa layık Bir İnsan var o da su bir mesajımı okuyor ..


Aşkımı dağlara yazacaktım aşkımdan Büyük dağ bulamadım.



Özgürlük düşlerde degil, Kendi kendimize yükselttiğimiz çitlerin ardındadır



İŞTE melek Aşk denir, melek zifiri Karanlık denir Aslanım olabilir. Oğulları
Olur Aşkın, kızları Olur; Kari, yağmuru, tipisi Olur. Çamuru safra Olur; lakin,
gövdeni Güneşin altına yaydığın bahar Günleri parmakla sayılıdır. O parmakla
Sayılı anlar icin, o birkaç Yıl Hiçbiri zihninden fırlayıp fırlayıp Tatlı Bir
Yağmur olurmsn nickleri



Göz Damlalarının Yanaklarına Çizdiği Islak Patikaları Seyret, Seyret ki
Yalnızlığın Acısını Anlayasın. Dudaklarını Okşayan Tuzlu Tanecikleri Seninle,
Seninle ki Daha Güzel Ağlayasın.



Birlikte Yaşayabileceğin Biriyle Degil, Önsüz Yaşayamayacağın Biriyle Ol. Gelip
Boşluk Dolduranlardan degil, Gittiğinde Yeri Dolmayanlardan Olsun.



Bir Dost Yüzüne İhtiyaç Duyduğunda Başını Kaldır ve Gökyüzüne Bak. Güzdüzleri
Bulutların Geceleri Yıldızların Arkasından Gülümsüyor Olacağım.



Benim Click Hayatta İki sey Önemlidir, Biri Sen Diğeri Özgürlüğüm. Özgürlüğüm
Click Canımı, diyeceğimi Click Özgürlüğümü Feda ederim.



Güller Hep Ellerinde Açsın Ama Dikenleri Batmasın. Sevda Hep Seni Bulsun Ama
Seni Yaralamasın. Mutluluk Hep Yüreğine Dolsun Ama Beni Unutturmasın.



Birgün Yağmura Yakalanırsan Benden Kaçtığın Gibi Yağmurdanda Kaç. Çünkü
Bulutların Arkasında Kaybolan Aşkı Click Ağlayan Benim.



Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir. Tıpkı Rüzgarın Mumu
Söndürüp Ateşi Yükselttiği Gibi.



Seni her özlediğimde Kalbime Bir Yıldız koyuyorum. Ne kadar özledim diye
sorarsan, kalbimde Bir gökyüzü taşıyorum bunun icin seni Çok İyi Seviyorum.



Mevsimlerden sonbahardayım, you, dolaşmam. Dünyadaki Herkes icin herhangi sesini
duymak AMA herhangi sesini duymak icin dünyalara değersin.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MSN nickler>>> komik nickler





YARASA Çok İyi faydalı Bir hayvandır. Oyle olmasa yaramasa derlerdi.

Met Erikson, Baska erik yok.

Kadir Hakkı YOKTUR çünkü Hakkı Erkek ismidir.

Tr oğlu gülen sen olacaksın. . . Çünkü gec anlıyorsun.

Allah'ım feel icin birşey istemiorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı
bal dudaklı Bir gelin Eyle.

Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O Zaman baklava GERÇEK degildir.

Yerin kulağı vardir, benimde kulağım var. Ben yer miyim? Yemem!

Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma.

Tam öğrenmeye başlamıştımki Okul bitti.

Ey yükselen Nesil. . . İn ulan Aşağı.

Eger Dünya Delikanlı olsaydi Yuvarlak olmazdi

Gençligim aci veriyordu ameliyatla aldirdim

Selam, ben Aydan Sener - Hadi yaa ... Ben de Dünyadan Neil Armstrong

Evet abicim, Türkçe ihtiyacimiz yok benım de okey!

Ilahi Azrail sen Adami öldürürsün

Oglumun adini Mafya koydum, artik bi Mafya babasiyim!

Sen hic sahanda Yumurta yedin mi? Evet .... Peki deplasmanda yedin mi?

Bataryası zayıf rüyalarımıza şebeke hatası nedeniyle 1 süre ulaşılamadı. Simdi
tam Çeken hattımla sende.

Met cekicilik, met asalet, hele o Büyülü Gözler. allah üyeye güzelligi Bir
kiside toplamis. neyse benım cok bahsettik.sen nasılsın

Güneşin seni Çok İyi bekledik TOPLU Resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz
çektirmek zorunda kaldık!

sevmek cay, sevilmek seker Bizim görmeme garibanlar çayı sekersiz buz çözücü
madde.

Dünya döner ay kebap

Adamin sesini duymak Yerde elli bin lira bulmus, AYAKLI bin lira bulamamis ...


Noel Babanın niye hic eli YOKTUR ?.... çünkü NO-EL baba

Adamin demis saat İşlem de kaçmis "Kaç saat İşlem" sesini duymak

O sorunu çözecek kadar alamiyorum uyurum ki met isi Gözüm kapali yaparim

Kaptan ali sesleniyor kaptan ali sesleniyor; "cikarin beni met kaptan

Kaynanamı görenlerin görmezlikten gelmeleri rica Olur kaybettim

Saçımı Süpürge Muaf Yaptım Elektrik süpürgesi Çıktı beni Terk Etti

Yasınız Kaç? -Vallahi onu Yıl değişiyor

Kabadayılığa yer yok demişler, Kabadayı ayakta kalmış

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MSN nickler>> BAYRAM NİCKLERİ





Varlığı Ebedi olbir, Merhamet Sahibi, adaletli Yüce Allah kendisine dua edenleri
Geri çevirmez. Dualarınızın Rabbin yüce Katina vesile Olan Kurban Bayramınız
Mübarek olsun iletilmesine.



Bugün Sevinç GÜNÜ, kederleri Bir Yana bırakıp Mutlu olalım. Ramazan Bayramını
Doya Doya yaşayalım. Hayırlı Bayramlar! Onu şeye kadir Olan Yüce Allah, bizleri,
Doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın! Hayırlı ve bereketli Ramazan
Bayramları dileğiyle.





Hep Bir Arada, sevgi İstek desteklenmiyor ve Huzurlu nice Bayramlar geçirmek
dileğiyle, Ramazan Bayramınız Kutlu olsun! Mübarek Ramazan Bayramı tum ulusumuza
Kutlu olsun. Allah tum inananlara nice Huzurlu, bereketli Bayramlar Nasip etsin.





Allahın rahmeti uzerine olsun. Sana her iyilik Allahtandır, kötülükler
nefsindendir üyeye Gelen. Mekanın cennet Yuvan Huzurlu İhtiyacım olanı Allah Ile
İstek desteklenmiyor bayramın Mübarek olsun.





Dostluğu, sevgiyi ve geleceği ... Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı ... Hüznümüzü,
acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve
dostluğumuzu en Sıcak sekilde hissedeceğimiz Mübarek Kurban Bayramınızı tebrik
edermisin, mutluluklar dilerim.





Bayramlar, dargınlıkların unutulduğu, insanların barıştığı, kardeşçe
kucaklaştığı günlerdir. Bayramlar, milli ve Dini duyguların, inançların, ORF ve
adetlerin uygulandığı Bir toplumda millet şuurunun şekillendiği Olma,
kuvvetlendiği günlerdir. Sevgi Dolu ve Huzurlu nice Bayramlar geçirmek dileğiyle
...





Bizim hayatımızda nehirler vardir, köpüklerinde umutlarımızı yüzdürdüğümüz ve
Bizim ömrümüzde Güzel insanlar vardir, görünmeyince ölesiye özlediğimiz Bayramın
Kutlu Olsun





Gecenin Güzel Yuzu yüreğine dokunsun, kabuslar senden uzakta melekler başucunda
olsun, Güneş Oyle Bir geceye doğsun ki, duaların Kabul ve Ramazan Bayramın
Mübarek olsun!





Kalpler vardir sevgiyi yaşatmak icin, insanlar vardir dostluğu paylaşmak icin ve
Bayramlar vardir sevgi Ile kucaklaşmak için.Bayramınız Kutlu olsun.





Bir Avuç Dua, Bir kucak sevgi, Sıcak Bir mesaj, kapatır mesafeleri birleştirir
gönülleri kalbiniz nur, haneniz Huzur dolsun, Bayramınız Mübarek olsun

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MSN NİCKLERİ>> SEÇMECE nickler



BENİ SANA KAVUŞTIRACAK TEK ŞEYİN Olum oldugunu BİLSEYDİM, AZRAİLİN GELMESİNİ
BEKLEMEZDİM



Söyle ... Dünya kıymetini bilsin! Dünya güzelse sebebi sensin ...



Bir Gelir Insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel OLUP kalbine akarmış ...



insanLıqK Oldu ..! katiLi; menfaaT!



"A" Çiya "Ş" ikayetsiz "K" atlanmak



nokta Ile vırgulun aski ancak noktalı virgülde oğlu Bulur. ;



Siz kutu kutu Pense oynarken biz kutu kutu Efes icioduk



Güzel diye kaşar SeVenin! Para diye Dost SaTanin! Kral Olsa TahTini Mafya Olsa
MeKaNini .......



ali eskiden ata Bakar simdi Kariya kıza.ışık SÜT içerdi simdi votka bira.ipek
ipi tutardı simdi Yolları şaşırdı



Aşk: İlkokulda komedi, ortaokulda Its, lisede dram, imamhatipte haram



ecelim ol hayatımdan vaz geçerim, kaderim ol sana Boyun eğerim, sevgilimsin ömür
Boyu severim ...



Seni Gunde Bir defa düşünüyorum o da 24 saatime maloluyor.



Hani Gözler vardir sözleri anlatır, hani sozler vardir gözleri anlatır, Bir de
Aşk vardir seni anlatır ...



Hasret kapımda nöbetler tutuyor. Sevgilim uzaklarda gözlerim ONU arıyor ...



HAYAT BENİ ENGELLESE KAC YAZAR BEN ZATEN ÇEVRİMDIŞI YAŞIYORUM



Doğuştan ÇARESİNİ BULAMADIĞIM Bİ HASTALIĞIM VAR.HER GÖRDÜĞÜMÜ İnsan SANIYORUM



Deger verdigin İnsan, you, degerini bilmiyorsa, birak Kendi degeriyle kalsin



Anlamlı bi Söze Gerek yok anlamsız Bir hayatım Varken



bes para edermisin mi warlığın Ki yokluğun beni acıtsın



Ölümün eşiğinde olsan safra, Sirf Hayata gıcıklık olsun diye gülümse



Yağmuru kıskandım sana dokundu diye, yollara küstüm uzaklara savurdu diye,
Yalniz geceyi Sevdim seni rüyalarımda gordum diye ...



"Eѕкι ∂ σѕттαη ∂ üşмαη σlмαz" eη вüуüк уαlαηlαя вυηlαя



нeяşeуι öğяeη ∂ ιğιη кα ∂ αя вιlιяѕιη.вυηυ ∂ α öğяeη ѕeν ∂ ιğιη кα ∂ αя
ѕeνιlιяѕιη



Tatmadım? Ya Gulmek? Çoktan Unuttum? YaşAmakmı? BoşVer! Aşk Nemi? Büyük Bir
Yalan! Mutsuzlukmu? İŞTE O Benim Dünyam.



Beni sana hapsetti gönlüm, Bakışındı gülüşündü Olum



Eskiden Karanlıktan Korkar Yağmurdan Ürperirdim simdi Karanlıklar Sırdaşım
Yağmurlar Göz Yaşım Oldu!



iNsanlaRı TanıdıkCa Sevdim, SevdikCe De TanıdıM (Ayni Seni SeviP TanıdığıM Gibi)



Birgün yakalanırsan içindeki çığlığa ...



yα вen fαzLαyıм вu dünyαdα yαdα вu dünyα sensiz fαzLα вαnα



уα jel ѕση ηefeѕιм σl ....¢ αη νeя вυ ѕeν ∂ αуα ..... уα ∂ α вιяαк νeяeуιм ѕση
ηefeѕιмι вυ ѕeν ∂ αуlα ...!!!!



Dudağımda SSIR Çığlık .. Kanadım koLLarım Kırık .. eceLim oLuır Ayrılık.



ßeN ßüyüK RüzgarLarıN AdAmMyım, ßeniM SevdaLarımDa ßüyüK Olur öFkeLerimDe .. ßeN
SeverseM Destan, KızarsaM KatLiaM Olur ...



Bir Omur sende DeSeNdE IsTeMeM ArTiKcUnKu sen rUzGaRiN Co $ tUrDuGu bır Toz
bUlUtSuN Bugün Bana eSeRsIn Yarin eLlErE ...



Gün Gelir aklına düşersem eger, beni degil; sevgimi Hatırla Ağlayışımı degil;!
Gidisini Hatırla Sensiz oluşumu degil;! Bana elveda deyişte, ÖLDÜRDÜGÜN GÜNÜ
Hatırla!



Siyah safra kaybetmi $ aSaLetini yokLuğunun karanLığında



bendeki Kalp Sende Olsa taşıyamazsın



sewsende sewmesende sewmek nedir bilmesende bn seni Çok İyi sewiyorum sen beni
sewmesende



faydasız Birlikte olmamız imkansız Herşey anladım



ben beni seweni sewmediğim icin deil beni sewmeyeni sewdiğim Click mutsuuzm



VUR PARÇALA Kalbimi AKAN KAN YAZACAK İSMİNİ İŞTE O AN ANLAYACAKSIN Seni Deliler
Gibi SEWDİMİ



sewdiğini dewam ederken sewmediklerinden Nefret etmeyi teslim olma sewmeye



vur hançeri Kalbime kansın fzla derine InMe çünkü Orda sen warsın



кσρeк gιвι ѕeνeяѕιη вele ∂ ιуe gιвι zeнιяleяleя



ßen уσlυмυ ѕeçтιм уα ѕen уα ölüм .. •



İzLeri Kazınmışsa Silmek Kolay oLmuyor! Met Taşlar Oyle Kolay Kolay Yosun
Tutmuyor ...



SEN GİDERKEN BEN DÖNÜYODUM DİYENLERLE BERABER ihtiyacım vardı Get crazy BAKALIM
HANGIMIZ KEZ DÖnÜjEK ...



нαуαттα нeяşeу ∂ tr ναzgeçтιм вυnα ѕen ∂ e ∂ αнιlѕιn



мυтlυ σlмαуι уαяιnα вιяαкмαк, кαяѕιуα geçмeк ιçιn neняιn ∂ υямαѕιnι вeкleмeуe
вenzeя ...



İNKAR ETMEM Seni Sevdim AMA NE oldugunu Tahmin EDEMEDİM

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder